Canlı Destek:

+90 536 626 85 11

Call Us:

+1 (123) 888 9999

Müşteri Hizmetleri

Müşteri Hizmetleri


Kargo ve Teslimat
Gizlilik ve Güvenlik
İade ve Değişim
Sipariş
Ödeme , Ücretlendirme & Promosyonlar
Sipariş Görüntüleme
Hesap Bilgilerini Güncelleme
Kargo ve Teslimat
Kargo Prosedürü

organikavm.com.tr’den verdiğiniz siparişlerinizin tümü siz müşterilerimize kargo aracılığı ile gönderilmektedir. Kargo firması siparişinizi teslim ederken dikkat edilmesi gereken birkaç konu vardır.

Kargo paketini nasıl teslim almalıyım’

Kargo firması zamanla yarıştığı için ürünü teslim edip hemen gitmek ister , ancak hassas olan bir konu vardır . Kargo paketinizi teslim almadan kargo formuna imza atılmamalıdır. Kargo tutanağını imzalamadan önce ürününüzün kutusunun taşımadan dolayı hasarlı olup olmadığını lütfen kontrol ediniz. Kutuda herhangi bir nedenle hasar var ise teslimatla ilgili hiç bir belgeyi imzalamadan kargo yetkilisine tutanak tutulması için kutunuzu iade ediniz. Size tarafımızdan yeni ürünleriniz derhal gönderilecektir. Kutusu hasarlı olan ürünlerin teslim alınması durumunda içindeki ürünlerin hasarından veya eksikliğinden organikavm.com.tr sorumlu değildir.

Teslim edilen pakette deformasyon var mı’

Kargo firmasının getirdiği pakette herhangi bir deformasyon veya içindeki ürünün zarar görebileceğini size düşündüren herhangi bir şüphe var ise kargo formunu imzalamadan kargo görevlisinin yanında paketi açıp içindeki siparişlerinizin fiziksel durumunu kontrol ediniz. Bir sıkıntı görmüyorsanız kargo formunu imzalayınız. Kutu içersindeki ürünlerin herhangi bir şekilde zarar gördüğünü düşünüyorsanız ürünleri teslim almayıp kargo görevlisinde kargo hasar tutanağı istediğinizi talep ediniz.(Tutanak tutulan ürünleri lütfen teslim almayınız. organikavm.com.tr’e ürünlerin geri gelmesi gerekmektedir.)Tutanak tutulan ürünlerin değişimi yapılarak tarafınıza yeniden kargolanacaktır.

Kargo firması paketi teslim ettikten sonra kutunun ezik,yırtık ve darbeli olduğunu fark ettik ne yapmalıyız’

Kargo firmasının görevi organikavm.com.tr’den yaptığınız alışverişi güvenli bir taşımacılık sunarak doğru kişiye güvenle teslim etmektir. Üründe bir hasar var ise kargo şubesine giderek zabıt tutturabilirsiniz. Tuttuğunuz tutanakla beraber ürün bize ulaştıktan sonra değişim işleminiz derhal yapılacaktır.

Gizlilik ve Güvenlik

Gizlilik ve Kredi Kartı Güvenliği

Sitemize kaydetmiş olduğunuz kişisel bilgilerinizin güvenilirliği bizler için her şeyden daha önemlidir. www.organikavm.com.tr’den alışveriş yaparken kullandığınız kişisel bilgiler (Teslimat/Fatura adresleri, Tel Numaraları vs. ) başka kurum ve kuruluşlarla paylaşılmayacaktır.

3-D Secure Neden Güvenlidir?

www.organikavm.com.tr – 3 D Secure sisteminde, sanal ödeme işlemi gerçekleşirken, banka tarafından kart sahibine sadece kendisinin bildiği ödeme şifresi sorulmakta ve kart sahibinin kimliği doğrulanmaktadır. Yetkisiz kişilerin kartlarını internet ortamında kullanılmasını engellemektedir. Yapımız içersinde sadece sizin sipariş esnasında kolay ve hızlı giriş yapmanızı sağlayacak olan bilgiler saklanmaktadır. Üyelik esnasında bizimle paylaştığınız cep telefonu ve mail adresleriniz sadece vermiş olduğunuz siparişlerinizle ilgili bilgilerin size hızlı ve güvenli bir şekilde ulaşmasını sağlamak için kullanılacaklardır.

Kredi Kartı Güvenliğimiz

organikavm.com.tr, sitesinden alışveriş yapan kredi kartı sahiplerinin güvenliğini ilk planda tutmaktadır. organikavm.com.tr’de bu amaçla kurulmuş, verilen siparişlerin ödeme/fatura/teslimat adresi bilgilerinin kontrolünü gerçekleştiren bir Kredi Kartları Sahtekarlığı (Fraud) Departmanı mevcuttur. Bu yüzden, organikavm.com.tr’dan ilk defa sipariş veren müşterilerin siparişlerinin tedarik ve teslimat aşamasına gelebilmesi için öncelikle finansal bilgilerin banka tarafından doğruluğunun onaylanması gerekmektedir, bu bilgilerin kontrolü için gerekirse kredi kartı sahibi müşterilerle irtibata geçilmektedir. GlobalSign sertifikalı organikavm.com.tr, Türkiye’nin en yaygın online ödeme altyapısı Garanti e-ticaret Sanal POS sisteminin yanısıra Finans Bank, Maximum Card, Akbank ve Yapı Kredi Sanal POS’larını da kullanmaktadır. Alışveriş sırasında kullanılan kredi kartı ile ilgili bilgiler siteden bağımsız olarak GlobalSign tarafından 128 bit SSL (Secure Sockets Layer) protokolü ile şifrelenip sorgulanmak üzere ilgili bankaya ulaşır. Kartın kullanılabilirliği onaylandığı takdirde alışverişe devam edilir. Kartla ilgili hiçbir bilgi site tarafından görüntülenemediğinden ve kaydedilmediğinden, üçüncü şahısların herhangi bir koşulda bu bilgileri ele geçirmesi engellenmiş olur. Kredi Kartı bilgilerinizi girdiğiniz sayfanın sağ alt köşesinde bulunan kilit resmi bu sayfanın SSL ile şifrelendiğini gösterir ve üzerine tıkladığınızda şifrelemenin hangi firmaya ait olduğunu belirtir.

İade ve Değişim
1) Cayma hakkı
(1) Mesafeli sözleşmelerde tüketici, ondört gün içerisinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir. Cayma hakkının kullanıldığına dair bildirimin bu süre içinde yazılı olarak veya bir sürekli veri taşıyıcısıyla bildirilmesi yeterlidir.

(2) Cayma hakkı süresi, malın teslimine ilişkin sözleşmelerde, tüketicinin malı teslim aldığı günden itibaren, diğer sözleşmelerde ise sözleşmenin akdedildiği günden itibaren işlemeye başlar.

(3) Satıcı veya sağlayıcı, cayma hakkı konusunda tüketicinin bilgilendirildiğini ispat etmekle yükümlüdür. Tüketici, cayma hakkı konusunda gerektiği şekilde bilgilendirilmezse, cayma hakkını kullanmak için on dört günlük süreyle bağlı değildir. Bu süre her halükarda cayma süresinin bittiği tarihten itibaren bir yıl sonra sona erer. Cayma hakkı konusunda gerektiği şekilde bilgilendirmenin bir yıllık süre içinde yapılması halinde, on dört günlük cayma hakkı süresi, bu bilgilendirmenin gereği gibi yapıldığı günden itibaren işlemeye başlar.

(4) Taraflarca aksi kararlaştırılmadıkça tüketici, aşağıdaki sözleşmelerde cayma hakkını kullanamaz.

a) Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile hizmetin ifasına başlanan hizmet sözleşmeleri.

b) Fiyatı borsa veya teşkilatlanmış diğer piyasalarda belirlenen mallara ilişkin sözleşmeler.

c) Tüketicinin istekleri veya açıkça onun kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan, niteliği itibariyle geri gönderilmeye elverişli olmayan ve çabuk bozulma tehlikesi olan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan malların teslimine ilişkin sözleşmeler.

ç) Tüketici tarafından ambalajının açılmış olması şartıyla, ses veya görüntü kayıtlarına, yazılım programlarına ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler.

d) Gazete, dergi gibi süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmeler.

e) Bahis ve piyangoya ilişkin hizmetlerin ifasına ilişkin sözleşmeler.

f) Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler ve tüketiciye anında teslim edilen gayri maddi mallara ilişkin sözleşmeler.

İade etmek istediğiniz ürünün faturası kurumsal ise, geri iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte göndermeniz gerekmektedir. İade faturası, kargo payı dahil edilmeden ( ürün birim fiyatı + KDV şeklinde ) kesilmelidir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri İADE FATURASI kesilmediği takdirde tamamlanamayacaktır. Cayma hakkı kullanılan ürünün iadesi masrafları ile birlikte alıcının yükümlülüğündedir.

2) Ayıplı Mal
Ambalajında, etiketinde, tanıtma ve kullanma kılavuzunda ya da reklam ve ilanlarında yer alan veya satıcı tarafından bildirilen veya standardında veya teknik düzenlemesinde tespit edilen nitelik veya niteliği etkileyen niceliğine aykırı olan ya da tahsis veya kullanım amacı bakımından değerini veya tüketicinin ondan beklediği faydaları azaltan veya ortadan kaldıran maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren mallar, ayıplı mal olarak kabul edilir.

Teslim tarihinden itibaren altı ay içinde ortaya çıkan ayıpların, teslim tarihinde var olduğu kabul edilir. Bu durumada malın ayıplı olmadığının ispatı satıcıya aittir. Bu karine, malın ayıbı veya ayıbın niteliği ile bağdaşmıyor ise uygulanmaz. Tüketici bu durumda, bedel iadesini de içeren sözleşmeden dönme, malın ayıpsız misliyle değiştirilmesi veya ayıp oranında bedel indirimi ya da ücretsiz onarım isteme haklarına sahiptir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür. Tüketici bu seçimlik haklarından biri ile birlikte ayıplı malın neden olduğu ölüm ve/veya yaralanmaya yol açan ve/veya kullanımdaki diğer mallarda zarara neden olan hallerde imalatçı-üreticiden tazminat isteme hakkına da sahiptir.

Bu madde ile ayıba karşı sorumlu tutulanlar, ayıba karşı daha uzun bir süre ile sorumluluk üstlenmemişlerse, ayıplı maldan sorumluluk, ayıp daha sonra ortaya çıkmış olsa bile malın tüketiciye teslimi tarihinden itibaren iki yıllık zamanaşımına tabidir. Bu süre konut ve tatil amaçlı taşınmaz mallarda beş yıldır. Ayıplı malın neden olduğu her türlü zararlardan dolayı yapılacak talepler ise üç yıllık zamanaşımına tabidir. Bu talepler zarara sebep olan malın piyasaya sürüldüğü günden başlayarak on yıl sonra ortadan kalkar. Ancak, satılan malın ayıbı, tüketiciden satıcının ağır kusuru veya hile ile gizlenmişse zamanaşımı süresinden yararlanılamaz.

Genel iade şartları aşağıdaki gibidir;

  • İadeler mutlak surette orijinal kutu veya ambalajı ile birlikte yapılmalıdır.
  • Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş (örnek: orijinal kutu üzerine kargo etiketi yapıştırılmış ve kargo koli bandı ile bantlanmış ürünler kabul edilmez) tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
  • İade etmek istediğiniz ürün ile birlikte orijinal fatura (sizdeki bütün kopyaları) ve iade sebebini içeren bir dilekçe göndermeniz gerekmektedir.
  • İade etmek istediğiniz ürün / ürünler ayıplı ise kargo ücreti firmamız tarafından karşılanmaktadır. Bu durumda da Yurtiçi KARGO ile gönderim yapmanız gerekir. Diğer durumlarda ise kargo ücreti size aittir.
  • Ürün seçiminde uyumsuzluk problemi yaşanabilecek ürünler için, mutlaka uyum konusunda teknik destek alarak sipariş vermelisiniz.

Bu tip ürünlerin orijinal ambalajları açıldığında iade işlemleri mümkün olmamaktadır. (Örn: hafıza kartları, bilgisayar donanım ve yazılım ürünleri)

Özel Ürünler için iade şartları

Telefon, Fotoğraf Makinesi, Notebook, Playstation, Printer ve Scanner iadesinde;

  • Ürün kutusundaki koruma bandı açılmamalıdır. Ekranında yer alan koruma bandı çıkarılmamış olmalıdır ve çizik, hasar vs. olmamalıdır. Ürün kutusu açılan telefon, fotoğraf makinesi, notebook, playstation, printer ve scanner telefon iadeleri servis raporuna müteakip yapılmaktadır.
  • Bütün standart aksesuarları hasarsız ve tam olarak orijinal paketleri ile birlikte gönderilmelidir.

Ödeme Seçenekleri
organikavm.com.tr’den yapmış olduğunuz alışverişinizin ödemesini ne şekilde yapmak istediğini seçtiğiniz ekrandır.

Ödeme bölümünde sipariş tutarınızın tamamını kredi kartınızdan tek çekim veya taksitli olarak, banka hesabımıza havale yaparak veya kapıda ödeme seçeneği ile ödeyebilirsiniz.

Kredi Kartı

Kredi kartıyla yapacağınız ödemelerde kullanacağınız ekrandır. Öncelikli olarak hangi banka kartıyla ödeme yapacağınızı belirlemeniz gerekmektedir. Banka seçimini yaptıktan sonra taksit adetini seçiniz. Kredi kartı bilgilerinizi doğru ve eksiksiz girmeniz gerekmektedir.

Ödenecek tutar bölümünde gördüğünüz tutar seçmiş olduğunuz banka veya taksit adetine göre değişiklik gösterebilmektedir. Peşin fiyatına taksitli satın alma yapıyorsanız sayfanın üst tarafındaki sipariş tutarıyla ödenecek tutar aynı olacaktır.

Ödenecek tutar kredi kartınızdan ne kadar para çekileceğini göstermektedir. ‘Ödemeyi Onayla’ butonuna basarak siparişinizi sonlandıracaksınız ve karşınıza gelen ekranda tüm siparişinizin onayını veren ve ayrıntılı dökümünü veren fatura örneği karşınıza gelecektir.

Havale

Havale ile ödeme yapmak istediğiniz bankayı seçtikten sora lütfen organikavm.com.tr’in banka hesap numarasını bir yere not alın veya bir sonraki adımda çıkacak olan ‘Onay’ penceresini yazıcıdan bastırın.

Havale yapacak olan kişinin adını yazınız. Banka ekranlarında sizden gelen havaleyi hızlı bir şekilde görebilmemiz için havale yapacak kişinin adının doğru yazılması büyük önem taşımaktadır.Havale tercihini kullanarak sadece TL havalesi yapılabilmektedir.

Banka hesabına 2 iş günü içinde Havalenin yapılması gerekmektedir.

Aksi durumda siparişiniz iptal edilecektir.

Kapıda Ödeme Seçeneği

Kapıda ödeme seçeneği ile ürünlerinizi teslim aldığınızda nakit veya kredi kartı ile ödeme yapabilirsiniz.

Sipariş Görüntüleme
Siparişlerim bölümüne, ana sayfada sağ üstte tarafta bulunan ‘Hesabım’ linkini tıklayarak ulaşabilirsiniz.

Siparişlerim bölümünde bugüne kadar vermiş olduğunuz siparişlerinizin ayrıntılı dökümü ve sipariş bilgileriniz gelecektir. Sipariş numarasına tıklayıp, ayrıntılı siparişinizin dökümünü sayfanın alt kısmından inceleye bilirsiniz.(Adres Bilgisi, Kargo firması vb.)

Her satırda verdiğiniz siparişlerinizin durumunu belirten notlar göreceksiniz. Kargoya teslim edildi ve Kargo no seçeneğini gördüğünüz siparişleriniz size ulaştırılmak üzere siparişlerinizin yola çıktığını göstermektedir. Kargo bilgileriniz ile Aras ya da Yurtiçi kargo internet sayfasından siparişinizin teslimat aşamalarını görebilirsiniz. Kargo form numaranızdan siparişiniz hakkında bilgi alabilirsiniz verdiğiniz siparişlerden bazıları öncelikli olarak sizin onayınız alınarak kargoya verilmiş olabilir. Kargoya çıkartılmamış olan siparişleriniz tedarik aşamasında görünmektedir.

Üyelik İşlemleri
Sitemizden alışveriş yapabilmek ve farklı avantajlardan yararlanabilmek için sitemize üye olunması gerekmektedir. Bu üyelik aynı zamanda sizin bizim sistemimiz üzerinde bir Cari hesabınızın oluşmasını sağlayacak ve eski siparişleriniz yönetip bir çok konuda alışverişlerinizde size yardımcı olacaktır. Üye olabilmek için www.organikavm.com.tr ‘e girmeniz ve ana sayfada arama çubuğunun hemen üzerindeki sağ taraftaki “Üye Girişi” linkine tıklamanız gerekmektedir.

Üyelik esnasında sizden alınan Cep telefonu, mail adresi gibi bilgiler alıverişleriniz hakkındaki tüm bilgileri sizinle paylaşacağımız irtibat noktaları olacağı için yanlış bilgi girilmediğinden emin olunuz.